lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Og bruker dere det? og evt når? når dere sover eller om kvelden/morgenen? Jeg har ikke natt tøy, og ønsker ikke å ha det. Kler på meg longs og t sjorte om morgenen om jeg skal gå å daffe. Var samboern som sa noe om det i går når han leste i sparkjøp katalogen, at alle kvinner bruker jo natt tøy, for det er jo så behagelig. Måtte si at han jo gjerne måtte kjøpe seg natt tøy om han syntes det var behagelig, men at han ikke måtte kjøpe til meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg har vel et par nattkjoler som er ment som mer sexy enn behagelige. Jeg bruker dem ikke. Hvis jeg sover hos andre har jeg med en singlet og en slik skikkelig truse eller en hipster el., som dekker hele rumpa =) Jeg tar ofte på meg en slik om nettene hjemme også, noen ganger går jeg rundt i den og t-shirt på morgenen hvis vi er hjemme. Men har sett litt på sånne nattbukser, de ser jo helt herlige ut å bare daffe rundt i på morgenen/kvelden etter dusjing =)
Min lille familie og meg Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg sover med ullstilongs og ulltrøye hver natt nesten hele året. Tar det av hvis vi skal kose oss da. Så lenge jeg får være under dyna, så klarer jeg meg godt naken. Men jeg må som regel opp flere ganger hver natt, for guttungen som nå er 4 år, har kanskje sovet sammenhengende hele natta 10 ganger så langt i livet. Han drømmer og gråter. Sovner heldigvis fort igjen, men jeg må inn til han. Jeg er veldig frysen av meg, så jeg må ha på noe når jeg går inn til han, og jeg orker ikke kle på og av meg flere ganger om natta. Dermed blir det ulltøy hele natta. Syns forresten det er behagelig jeg da.
Lene~mor til tre Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Nei jeg har ikke natt tøy, det bruker jeg aldrig
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 Men må vel legge til at om jeg sover borte pleier jeg å ha t sjorte på meg. Men egentlig svært sjelden jeg sover borte.
metaMORfose Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Har flanell til hytteturer i kulden, og noe snertent til voksenweek-ends. )) (kan kanskje ikke kalles nattøy) Men mest av alt sover jeg naken. Tror det er bra for kroppen også å være sømløs innimellom. Er det våkennatt med syke barn, som jo skjer fra tid til annen, så bruker jeg truse, eventuelt t-skjorte i tillegg. Vi synes nakenhet er naturlig, og om vi ikke sprader, så er vi ikke sjenerte. Ei heller ungene.
Agehya Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Bruker ikke nattøy. Sover som regel netto, men om jeg er på besøk har jeg truse på. Ser ingen grunn til å ha på t-shirt eller noe når jeg er på besøk, sover jo alene og kler på meg når jeg står opp.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Jeg sover som regel bare med truse, men hender nå om vinteren at jeg tar på .shorte for jeg blir så kald på skuldrene. Sover jeg borte har jeg allid på meg t.shorte der det kan komme inn folk på rommet hvor vi sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå