Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 For 6 år siden hadde jeg veldig god kontakt med en jeg ble kjent over internett, og vi bestemte oss for å møtes da vi hadde en utrolig fin kjemi, men begge reiste bort på ferie og fikk oss kjærester, men i løpet av de 6 årene har jeg aldri "glemt" ham, og flere gang prøvd å finne ham.. I går fikk jeg melding av ham på facebook, jeg kunne ikke tro det var ham.. Han hadde nemlig lett etter meg lenge, og jeg etter ham.. Og nå har vi fin kontakt igjen, og begge to har følt det samme har alltid tenkt på hverandre, for vi haddefin kjemi selv om vi hadde aldri truffet.. Vi sendte gaver til hverandre på posten osv, og nå har det blitt slutt mellom kjærestene for oss begge, vi begge har hatt kjærester like lenge og blitt slutt nyligen, det er så rart.. Så nå vil vi treffes, endelig Han er like sjarmerende og søt som jeg husker han, men nå har jeg fått sett 1000 flere bilder av ham pga facebook og han virker som en virkelig fin fyr... ikke sånn kroppslig pen men han har nye utrolig fint ved ham som ikke går å beskrives...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå