Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Til barn som sover ute i barnehagen hver dag.. duger den tror dere? Den er iallefall veldig billig
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 hihi, glemte link : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18537397
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Sikkert grei nok den, men jeg må nok innrømme jeg sverger til naturmaterialer som ull eller dun. Det varmer best!
magica fra tryll Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Hei! Var faktisk i kontakt med de som selger den. Den er ikke kjempevarm. Ikke sånn som ull eller saueskinn. Du må i tilfelle legge et soveskinn i, og kanskje et ullpledd eller noe? Var jeg deg ville jeg heller kjøpt en brukt skinnpose eller dunpose.....Har vært inne og sett, mange fine!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Har du noen forslag, Magica? jeg har en enkel dunpose fra før, men den holder ikke på varmen. også har vi en voksipose, men den har kun huller til tre-punkts-sele så den passer ikke i vogna vår hi
magica fra tryll Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Sjekk denne f.eks, med kode 19709381(og så hele den andre adressa først hehe)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Klipp hull til selen i voksiposen, slik at du kan fortsette å bruke den!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Billig og fin - men tror den blir for liten til gutten min (1,5år). Vil gjerne ha en vi kan bruke nesteår også. Hva med odenwalder dunposer da? De skal vel være bra? Kan være jeg finner en billig brukt... hi +
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Vet du, den passer rett og slett ikke i vogna :/ Brukte den i fjor da gutten min var baby, men nå som han må spennes fast og vil sitte hele tida så passer den ikke i vogna :S Ellers kunne jeg sikkert gjort det.. takk for svar hi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Til neste år er gutten din to og et halvt. Har du tenkt at han fremdeles skal sove i vogn da? Jeg tror ikke det er vanlig... Sats på en god en som du kan bruke i år. Jeg ville bare klippet to hull til i voksiposen jeg...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Hvis du har en voksipose, ville jeg brukt den. Det er bare å klippe hull til selene.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Den var fin! Har sendt mail Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå