Den Blå Engel Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg skal fly med sas i kveld. Kommer til å ha litt dårlig tid, så sjekket inn via sms i morges. Fikk svar-sms med beskjed om at jeg trengte boardingkort, som kunne hentes i automat. Men det sto også en url til et sted der jeg kunne printe ut mobilt boardingkort. Det har jeg gjort. Betyr det at jeg ikke behøver å hente ut boardinkort på lufthavnen allikevel? Det jeg printet ut er et ark med navnet mitt, seteplass, flyavgang og bookingreferanse. Øverst er det et slags svart og hvitt merke med flere kvadrater inni hverandre. Er dette en slags strekkode? Tusen takk til den som evnt. kan svare meg!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Det du har er godt nok, trenger ikke noe annet boardingcard. Men tar jo 5 sekunder å printe ut et i riktig format på automaten, det ser du selv:)
Den Blå Engel Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Ja, hvis det ikke er kø. Og det er det ofte, er en liten flyplass med få automater. Vil helst bare løpe til sikkerhetssjekken, hvis jeg kan. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå