Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Finnes så mange å velge mellom så det er så vanskelig å bestemme seg....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 hei. jeg lurer på det samme, så jeg dytter litt her. jeg har vært i butikker og sett på bilstoler. da er det besafe izi combi og britax multitech som blir anbefalt i butikkene som jeg har vært i.. noen som har erfaring med disse?
AFRM Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Recaro polaric har vi kjøpt til vår datter på 9 mnder. Har hatt Besafe to ganger og er overhode ikke fornøyd med kvaliteten. Dyre er dem og. Og om man leser tester som dem har vært med på så er dem faktisk ikke så bra'e som alle skal ha det til.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Har brukt Besafe izi combi X2 og er kjempefornøyd med det:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 har besafe izi combi og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 hts izi combi med isofix er super..... uten isofix er noe prakk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå