husmus &2 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Når de er ett år og kan begynne å drikke kumelk, skal den da først blandes ut i vann eller kan de drikke rett fra kartongen?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Vi begynte med melk for en liten uke siden, og da blandet jeg bare halvparten vanlig melk med halvparten NAN i et par - tre dager, før vi gikk over til bare melk. Gikk ihvertfall fint det, men vet ikke hva som er "riktig" her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå