musketingen Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Noen som har prøvd dem? Er ca 10 år siden jeg brukte dem sist... Må man få resept eller er det bare å kjøpe på apotek? Når må man ta dem???
Gjest mphs Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Du må ha resept. Jeg fikk de en gang, men brukte de ikke.
Kamomille Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 JA! Du må vel starte med de ca 1 uker før forventet mens - er det ikke sånn?
musketingen Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Oups! Da rekker jeg det ikke! Skal ha mensen om en uke i dag, og får ikke kommet til lege i dag... Ja ja, da får jeg satse på at mensen ikke kommer helt på tida da... Den er ikke HELT regelmessig for tida, så er jo lov å håpe...
* 5 om dagen * Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 om du bruker p-piller kan du bruke de til å forskyve mensen, bare la være å stoppe når du egentlig skal. jeg gjorde det, og utsatte den en mnd, men var ikke helt fri for mens hele mnd, så det var litt slitsomt, litt magesmerter hadde jeg også i den perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå