♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 .. å spille "Vil du bli millionær" på tv2.no. Morsomt og lærerikt:) Har 5 dager til termin, og begynner å bli lei av å støvsuge og vaske hus for å få fart på sakene. Minstemann har visst god tid, så da sitter jeg foran data´n isteden...
bettan2 Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 ja det er innmari morro det! jeg har å dilla på det, men det har jeg hatt en stund;) hehe
VåreSøteSmå Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Hehe.Har fått litt dilla på : http://www.1startside.com/spill/?spill_id=treasure_pyramid Masse artige spill visst du kjeder deg på : http://www.123spill.no/
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg har dilla på: www.secondlife.com www.spigo.no www.sims3.no www.spillespill.no
Lilleleen Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 takk takk, nå spiller jeg også vil du bli millonær...skjønner godt at du er hekta, hehe )
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2009 Vi blir jo kanskje litt smartere, også?! Det sies at hjernen til gravide krymper under svangerskapet (helt sant!), så det er viktig med stimulering:)
lille_vims Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Takk for tipset. Jeg er ogdå igang med millinær. Kjempe gøy! Men det henger seg opp noen ganger for meg......
lille_vims Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Altså spillet/programvaren henger seg opp....
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2009 Det henger seg opp for meg også, men jeg fant ut at hvis jeg trykker på esc, deretter på "Trenger du hjelp" og så trykker på "tilbake"-knappen øverst i venstre hjørne på skjermen, pleier det å ordne seg igjen:)
Ann Helen Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Jeg har dilla på world of warcraft...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå