Gå til innhold

Snilla!!! Tjoho....er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er'e med deg?

Er ryggen like vond i dag?

Har tenkt på deg, er slitsomt når kroppen ikke henger med!

Men jeg er sikker på at du klarer passe på deg selv ;o) selvom jeg bare må bry meg litt...*humre*

Ha en flott dag i allefall, og goood helg!

*Kaster avgårde en kanelbolle fra i går* :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snupp, jeg er her, ryggen er mye bedre i dag. Tusen takk for kanelbollen, var litt opptatt med å spise den så jeg har ikke fått svart deg før nå. :-)

Det er kjempekoslig at du bryr deg! :-)

Jeg har slappet masse av på sofaen, katta har sørget for det, Ligger oppå meg så det er litt vanskelig å få gjort noe. Hvis jeg skal gå noen steder krabber hun opp på skuldra og ligger over skuldrene mine,

Så valget er da enkelt. Samt at hun til tider tråkker over pc`n hvis jeg sitter på den for mye. Dyr er rare.

Ha en strålende fin dag du også. Kos deg masse i helgen, og ikke skjemme bort mannen for mye på søndag. Du gjorde jo det i går mener jeg :-) ( Snømåkingen)

Skrevet

Ja, så svææære som de bollene blei så tviler jeg ikke på at du har vært opptatt ;o)

Så godt å høre at du er bedre, det er ikke noe som er så slitsomt som vond kropp!

Dyr er rare kryp, brodern har en katt som er sjef i huset. Han har aldri gjort så lite om kveldene som etter han fikk seg katt sier han :o)

Skjemme bort mannen, nei det skal gudene vite! :o) håh, du skulle bare sett meg i går altså..Jeg kikket ut og snøen så jo så lett og fin ut vet du..Manna meg opp og ut i garasjen, fant ikke den snøskuffa jeg egentlig lette etter men fant den tunge uhåndterlige sørlandsskuffa, urk.... Den hadde rustet under (tror jeg boikottet den i fjor så er muligens derfor), så den var jo sååå trå å skyve på. I tillegg blei det sånne lekre brune ruststriper over gårdsplassen....det såå jo ikke ut. Men ikke søren om jeg skulle la det være når jeg først hadde skryti på meg at jeg skulle være så flink! Mannebeinet kom hjem til lunsj, så han gliste litt når han parkerte...Kom inn så ingenting, jeg sa etter en stund..Er jeg ikke vært flink eller???? *håpefull* JOda sa han...mens glise blei bredere..tungt eller???

Hmprf! :o)

Neeei da, den var jo bare _litt_ rusta da....:)

Kreket bare, jah jeg så i grunn det...Kan ta det med traktoren jeg!

TRAKTOR?! Jeg lata som jeg er litt snurt, jeg sleit jo tross alt ræva av meg for noen få meter med snø sin skyld! Selvom jeg egentlig prisen meg lykkelig for at det finnes motorristerte kjøretøy som kan ta seg av jobben :o)

Skrevet

Hehe, så bra!! Synes du var skikkelig flink jeg!! Kansje dere kan snu på det, også kan du feire morsdag til søndag! Litt trøst for stev og slit! Hehe

Sitter her litt skuffa jeg da, siden den lille mm med snø som kom i går er borte, Men kan jo trøste meg med bilde de tok av snupp i bhg i går, etter at hun hadde laget snømann, hun klart å skrape sammen nok snø til tre små snøballer og laget en miniatyrsnømann, :-)

Uff, jeg får prøve komme meg ut en liten tur, og hente litt post, får jo så vanvittig gangsperre her jeg sitter/ligger. Ser ut som ei ku på glattisen

:-)

Ha en fortreffelig dag og kveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...