Gå til innhold

hva jobber dere med ?


*månestråle*

Anbefalte innlegg

og er dere sykemeldte i påvente av influensavaksinen ? Selv er jeg sykepleier og har blitt sykemeldt i påvente av vaksinen, fryktelig kjedelig synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber som bioingeniør på sykehus i Oslo.

 

Har vært sykemeldt i 7 av 10 uker pga kvelme, så slipper tenke på SM pga vaksinen enda... Men jeg håper å få tatt den før jeg er tilbake på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som sosialkonsulent på sosialkontor. Er sykmeldt,men ikke fordi jegmå vente på vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bioingenør skulle jeg bli da jeg gikk på undsomsskolen.

 

Men har endt opp som petroleumsingeniør (som itillegg har fagbrev). Naturvalg med tanke på at jeg er fra oljebyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var produktsjef inntil nylig i et langtidsvikariat, men så kom finanskrisa og de måtte kutte flere årsverk, inkl. alle vikariater, så nå søker jeg etter ny jobb. Ikke så lett når jeg vet at jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som sveiser og har gått på svangerskapsperm med engang jeg viste at jeg var gravid ;) det er pga farlige gasser og div...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i flybransjen og med en gang jeg viste at jeg var gravid så fikk jeg hjemmekontor i 2 mnd slik at jeg er over i 2 trimester før jeg drar på møter igjen. Veldig godt da jeg har en stressende jobb med mye reisedøgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lærer i ungdomsskolen. Er sykemeldt, men det er pga kvalme og oppkast. Klar for svineinfluensavaksine etter hvert. Nå har i alle fall mannen i huset her fått den, så det minsker faren for å få det i hus i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider