Gå til innhold

hva jobber dere med ?


*månestråle*

Anbefalte innlegg

og er dere sykemeldte i påvente av influensavaksinen ? Selv er jeg sykepleier og har blitt sykemeldt i påvente av vaksinen, fryktelig kjedelig synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber som bioingeniør på sykehus i Oslo.

 

Har vært sykemeldt i 7 av 10 uker pga kvelme, så slipper tenke på SM pga vaksinen enda... Men jeg håper å få tatt den før jeg er tilbake på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som sosialkonsulent på sosialkontor. Er sykmeldt,men ikke fordi jegmå vente på vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bioingenør skulle jeg bli da jeg gikk på undsomsskolen.

 

Men har endt opp som petroleumsingeniør (som itillegg har fagbrev). Naturvalg med tanke på at jeg er fra oljebyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var produktsjef inntil nylig i et langtidsvikariat, men så kom finanskrisa og de måtte kutte flere årsverk, inkl. alle vikariater, så nå søker jeg etter ny jobb. Ikke så lett når jeg vet at jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som sveiser og har gått på svangerskapsperm med engang jeg viste at jeg var gravid ;) det er pga farlige gasser og div...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i flybransjen og med en gang jeg viste at jeg var gravid så fikk jeg hjemmekontor i 2 mnd slik at jeg er over i 2 trimester før jeg drar på møter igjen. Veldig godt da jeg har en stressende jobb med mye reisedøgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lærer i ungdomsskolen. Er sykemeldt, men det er pga kvalme og oppkast. Klar for svineinfluensavaksine etter hvert. Nå har i alle fall mannen i huset her fått den, så det minsker faren for å få det i hus i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber i barnehage som barne- og ungdomsarbeider på en småbarnsavdeling.. Ikke vært på jobb de tre siste dagene på grunn av en forkjølelse som forhåpentligvis ikke er svineinfluensa :P (jeg aner ikke hva det vil si å ha det, folk sier jo så forskjellig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på apotek som provisorfarmasøyt og er ikke sykemeldt. Alle andre på jobb og hjemme er vaksinerte så jag håper det skal gå fint..(please, hade influensa 2 ganger forrige året og 3 ganger året innen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sykepleier, men er sykemeldt pga kvalmen. Hadde uansett ikke kunnet jobbet nå, i påvente av vaksinen. Min arbeidsplass er veldig disponert for viruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student (molekylaerbiologi)!

 

miss_knl*iselin*og lille spire: lurte bare paa om hvordan det funker naar du gaar ut i permisjon saa tidlig... Faar du da like lang tid etter foedselen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som pedagog i en barnehage, og er 50% sykmeldt pga kvalme og slitenhet, er spent på hvordan det skal gå å jobbe disse 50% uten å røpe at jeg er gravid... kommer jo å være sur og kvalm hele tiden.... hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er menighetspedagog og jobber 60 %, også er jeg hjemme med min datter på 1 år to dager i uka..ser at flere er sykemeldte her..lurer jeg på om jeg må bli også..er så kvalm og brekker med av alle lukter rundt meg..var ikke sånn i begynnelsen, men nå begynner det virkelig å bli ille..var sånn med førstemann også når jeg tenker meg om..værst i måned 2-3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...