Gå til innhold

er dere hormonelle/sure?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er det nå, uke 38, har egentlig ikke vært det. Irriterer meg over moren min, og mannen min.

I dag skal han begynne seint på jobb (drar alltid 7), og siden jeg har så VONDT (bekkenløsning) og sover ekstremt dårlig om nettene, hadde jeg håpet å ikke hive meg ut av senga 0630 da datteren vår ville opp.(Og jeg akkurat hadde sovnet...)

Men den gang ei. Så nå sitter jeg her med kaffen og er sur-sur-sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

31+5 her, har nok hatt ett 2-3 utbrudd ovenfor min samboer... synes egentlig jeg har hatt rett til å si ifra, om at selv om jeg er sykemeldt betyr ikke det at jeg skal gjøre ALT hjemme, men pga hormoner har det gjerne blitt litt hardere enn det hadde blitt uten alle disse hormonene... syns gråtingen er verst jeg, siste uken har vannkrana virkelig stått på for alt, bare jeg ser en baby på tv!!

Skrevet

åjada,lunta e kort for tida...men er vel kanskje fordi man e litt sliten og lei,får nå håpe det ordner seg etterhvert..:)

Skrevet

Jeg har permisjon og merker at dagene blir så lange. Jeg blir så overfølsom av det, blir så lei meg hvis jeg spør om noen kan komme på besøk og de sier at det ikke passer. Auda, det er ikke meg - så da må det være hormonene som spiller inn her ;-) For jeg tåler vanligvis masse jeg :-)

I dag skal jeg ta meg en tur til byen og bruke litt penger ;-)

Skrevet

hehe.... Er sur jeg og med kort lunte og mye tårer... spesielt mamma og mannen min merker det vel best... og stedattera mi merker at den ellers blide stemammaen hennes blir fortere irritert for nesten ingenting.... men tror alle skjønner at det er hormonene og ikke meg, og hvis de en dag ikke tror på den så blir det høytlesing fra svangerskapsboka :-) Lurer på hva jeg skal skylde på når tulla er født???.... :-)

Skrevet

hehe... må le litt. Jeg sitter her oppløst i tårer og trøstespiser smågodt.... Tenk samboeren min kjøpte ikke rødbrus da han var på butikken... og i tillegg sendte mamma melding for å høre om jeg var våken. All grunn til å grine av det vel??

Skrevet

Vet dere,jeg gadd ikke begynne og jobbe igjen når jeg fant ut at jeg var gravid igjen...Jeg VET at jeg blir vanvittig hormonell...og jeg synes det/jeg var et mareritt og jobbe med forrige gang så jeg ga liksom opp før jeg begynte,for jeg hadde også mye plager sist.Og hadde ikke mindre denne gangen...Men det har vært lettere og "håndtere" og kjenne igjen hormonanfallene denne gangen da en forrige...

Skrevet

Jepp!

Sur som en gris til tider! Og som jeg angrer på alle disse tåpelige utbruddene mine. Sliter veldig med nattesøvnen jeg også, og den blir gjerne både 6 og 7 før jeg sovner. Er nok det som i hovedgrunn gjør med mest grinete og fortvila...

Kan ikke være veldig artig å være i hus med meg for tiden, men jeg prøver mitt beste på å ta meg sammen..

:))

Skrevet

Og i dag også, gitt. Og jeg har ingen grunn til det heller! Bare irriterer meg grønn over kjæresten min fordi han er litt (bittelitt) fyllesjuk i dag. Bare en sånn dag...

Skrevet

Hehe.. Hva skal man si. Tror alle gravide på et tidspunkt for noen utbrudd! Jeg har vært veldig "snill" denne gangen føler jeg selv, å det er gubben igrunn enig i. Har hatt noen seanser der jeg kan bjeffe litt til. Men ellers har det vært veldig veldig greit! Ikke hatt noen skikkelig perioder der jeg er veldig sint osv.

Hormonell - vil det si at man gråter lett osv? For DET har jeg vært ;P hihi.. Husker et spesielt tilfelle det var noe jeg spurte mannen om, så syns jeg han svarte så "frekt" eller surt.. Da gikk jeg på badet å hyl gråt.. Så disse gravid hormonene gjør a sitt til tider! Men som sagt - har vært veldig fin dette svangerskapet, ikke følt meg noe spes hormonell eller sint :-) Bare nå på slutten så begynner jeg å bli temmelig lei.. Så det kan jo være at jeg blir litt mer sint nå :P hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...