yasmina Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 I dag skal vi i oerkenen paa tur med alle 3 ungene. Skal kjoere litt i dynene foer vi skal grille og kose oss sammen med de andre medlemmene i AD 4W club. Ungene gleder seg masse. Hva skal dere i dag da ?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg og lillemor skal kose oss hjemme nå på formiddagen, kanskje gå ut en tur, eller til byen å handle noe... I ettermiddag skal jeg på jobb. Har jobbhelg.
lÅktiHaUDe Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Ikke noe sååå spennende ihvertfall Hjemme med sykt barn og vente på tlf om hun har svinefluen.. tror ikke det da Sååå blir vel og vaske litt her. Det var vår spennende dag hehe
lÅktiHaUDe Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 PS kose dere masse og litt ekstra for oss nordboere som sårt skulle hatt litt mere sol og varme hehe (en smule misunnelig.. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Det hørtes kjempekos ut!! =) Lillebror og jeg er alene i helga, storesøster er på overnatting. Vi sov lenge idag og har spist frokost foran tv og den nye tingeling filmen. Senere tar vi nok en tur ut, og lillebror skal få et langt god bad i baljen sin =) Blir nok en del kos inne idag, det er iskaldt her idag =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Frøkna og jeg ha sovet til 10.30 - super godt. Så ha jeg tatt en lang dusj, og spist frokost. Vesla ha fått pupp, og morgenstell. Nå skal jeg kle på oss, og tusle til butikken. Skal hente ei pakke, og handle litt. Er sol fra blå himmel ute. Og for første gang denne uka er det vindstille.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Så spennende da!! Hvordan hadde dere det? Og hva er AD 4W club?? Kan nesten ikke huske hva jeg gjorde på fredag, frøs iallefall, var kaldt her.. Gjorde ingenting spesielt.
yasmina Skrevet 9. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2009 Det var utrolig goey, men det ble litt mye rygging da saa mange satte seg fast og det liker jeg ikke saa godt. Er ubehagelig naar blien glir bakover i sanden. AD 4x4W er abu dhabis oerkenkjoeringsklubb for 4hjulsdrevne biler.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Ja det kan jeg tenke meg blir liksom litt sånn følelse som på glatta at en ikke har noe særlig kontroll på bilen.. ekkelt!! Flott det ble en gøy tur:) Høres ut som en spesiell opplevelse å kjøre ute i ørkenen sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå