Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 jeg har i kveld klødd skikkelig i rompa og hatt følelsen av at det er noe som beveger seg der bak i et par tre timer nå, da jeg skal til å legge meg stikker det til som bare f....kjennes ut som jeg ble bitt skikkelig eller noen stakk ei nål inni der. jeg går på toalettet å finner i avføringen en hvit tråd som beveger seg, er det noen som vet hva det kan være? å bare så det er sagtm nei dette er ikke et tulleinnlegg. jeg er virkelig stresset. klarer ikke sove pga dette.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Du har fått mark (barnemark) Hvite små mark som ikke er så veldig lange ikke sant? Hva du må gjøre er å dra på apoteket og kjøpe behandling til deg og HELE familien. Alle må behandles, ellers så vil dere bare smitte hverandre igjen og ikke bli kvitt problemet. Du tar en tablett, venter i 6 dager og tar en ny en. Står beskrevet veldig enkelt og greit på pakken. Du må også sørge for at når dere alle har tatt tablett, skift ALLT sengetøy, håndlklær osv og vaske toalettet. Sørg for at dere har ekstra god håndhygiene den neste uken. Dette forsvinner fort;) her er en link jeg fant til deg, middelet heter Vermox, kjøp reseptfritt på apoteket!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 ooops. her er linken: http://www.helsedoktoren.no/pc-168-39-Barnemark.aspx
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 det stemmer, de er som du sier, vet du noe om hva dette middelet inneholder? vi er på ferie i utlandet skjønner du. så det gjør saken noget vanskeligere for meg, takker for svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå