Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Vet ikke hvorfor, men jeg har hvertfall fått det for meg etter å studert ultralydbildet.. Men så har jeg sett rundt på nett på andre sine ul bilder og det har jo alle barn ( i mitt syn).. Jeg tror det er noe galt med munnen og leppene til den lille.. hysterisk gravid kansje? Var på 3d ul og da gjemte småen munnen sin bak navlestrengen så jeg fikk ikke sett da heller.. Argh... Flere som har hatt det slikt??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Ja, du er hysterisk. Jeg er gravid med nr to nå, og jeg slutter aldri å undre meg over hvor mye dere bekymrer dere for fosteret deres. Du har jo vært på rutine ul og 3d ul!! Da ville de jo avdekket dette! Og hva så om barnet skulle mot formodning hatt åpen gane.. Verdens undergang?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 åpen gane= altså ganespalte kan ikke sees på UL...... Man kan se leppespalte, men kjeve og gane får man ikke sett før etter fødsel. Du har vært på ordinær ul og hvis de ikke sa noe der så bør du slå deg til ro med at alt er ok. Husk at spesiellt 3d ul gjør at barnet ser litt "blurry" ut.... Du er heller ikke utdannet til å tolke UL så det du tror du ser er nok ganske sikkert noe helt annet..... Slapp av, nyt resten av svangerskapet og bruk tiden din til å gjøre noe som er koselig istede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå