Gå til innhold

Jeg finner ikke roen noen plass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ikke hjemme, finner ikke roen.. Jeg er gravid, student og alene. Jeg er mye hos foreldrene mine men har egen leilighet. Jeg klarer bare ikke finne roen alene.. Men føler meg ikke helt ¨velkommen¨ hele tiden hjemme heller. Jeg er 20år, og føler at det er forventa at jeg skal bo for meg selv og klare alt.. Hadde jeg hatt en å bo med, hadde ting gått fint, jeg er vel igrunn veldi selskapssyk med andre ord. Og jeg liker ikke sove alene, noe jeg aldri har gjort.. Jeg er så ofte jeg bare kan på besøk hos venner, men jeg kan jo ikke gjøre det hele tiden heller, å hvertfall ikke når småen kommer..

Noen som har tips til hvordan jeg kan finne roen og føle meg hjemme i leiligheten? Jeg har nettopp pussa opp til meg og nurket som snart kommer og ting er begynt komme på plass men uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan slappe helt av, og trøste deg med at det kommer til å føles bedre snart. Mange gravide føler seg urolige og nervøse. Jeg har alltid vært en sindig person, som hadde både mann og hus da jeg ble gravid. Likevel følte jeg meg urolig og rastløs. Roen kommer sammen med babyen. Den vil få deg til å føle ro, mening og du vil se på livet på en helt annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...