Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Bare lurer på .. har ikke mange av derre kjærringer som er her inne noe annet å gjøre om dagene enn å lese etter feil i andre sine brev?! DETTE er IKKE en eksamen! sorry om det er noen feil her..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 lese etter feil? lete etter skrivefeil er vel mer korrekt.....hehehehe
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Og du har mye på plakaten og likevel tar deg tid til å klage på dem som klager? Ugh ugh, pølse med lugg!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 neei,jeg kjeder meg faktisk no helt sinsykt ,men skjønner ikke vitsen med å legge seg oppi skrive feil når noen spørr om hjelp jeg da... når noen skriver om ett problem så gidder jeg jo ikke å sitte å lete etter feil?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Nei, grunnen til at jeg er her inne er jo at jeg ikke har andre ting å gjøre. Det finnes mange skrivefeil jeg godt kan overse, men noen er så gjennomført håpløse at jeg syns det er fint at noen kommenterer det. Tror ikke jeg noen gang har kommentert konkrete skrivefeil her, men jeg har hatt lyst.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 hmm.... Det må være min svigermor du sikter til ..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå