Gå til innhold

victoria... liker du det navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg elsker det!!! det heter min datter skjønner du ;)

Skrevet

Egentlig ikke. Men datteren min har det som mellomnavn :/ Men jeg liker henne veldig godt da :-)

Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg på en glamourmodell når jeg hører det navnet. Føler det er et sånt navn en av de stakkars jentene tar når de vil bli kjente for silikonpuppene sine :P Men det er bare min assosiasjon...

Skrevet

Victoria er faktisk et av de nydeligste navnene som finnes :)

Skrevet

så når du ser en liten jente som heter Victoria, så ser du for deg en glamourmodell?

Skrevet

Enig! Tenker på billige Vi Menn-damer og silikonhuer

Skrevet

fy faen... er du stygg i hodet ditt eller??

Skrevet

Jeg synes Victoria er meget oppbrukt.

 

Tenker automatisk at foreldrene er meget unge, ingen høyere utdannelse og har et stort ønske om å leve vestkantlivet.

Skrevet

00:43 her

 

Nei, jeg ser ikke på ei lita jente som heter Victoria og tenker det, men navnet i seg selv gir meg slike assosiasjoner. To vidt forskjellige ting :) Er som at mange tenker kriminell fengselsfugl når de hører navnet Ronny. Man ser ikke på en liten gutt som heter Ronny og tenker at han skulle vært i fengsel for det :P

Skrevet

Jeg tenker automatisk på Victoria-dukken, fra lekestue. Synes det er et litt jålete navn. Men det er bra vi ikke liker de samme navnene, tenk så kjedelig...

Skrevet

da tenker jeg bare på hu derre feite Victoria Serinedama,hun med bloggen og de SVÆRE Lolo Ferraripuppene.

Skrevet

hei 01.13!!

dette var i gunnen gange artigt... jeg har en datter som heter Victoria og en samboer som har navnet RONNY !;) hehehe... men de er de skjønneste i verden! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...