LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 jeg elsker det!!! det heter min datter skjønner du
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Egentlig ikke. Men datteren min har det som mellomnavn :/ Men jeg liker henne veldig godt da :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Helt ærlig så tenker jeg på en glamourmodell når jeg hører det navnet. Føler det er et sånt navn en av de stakkars jentene tar når de vil bli kjente for silikonpuppene sine Men det er bare min assosiasjon...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Victoria er faktisk et av de nydeligste navnene som finnes
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 så når du ser en liten jente som heter Victoria, så ser du for deg en glamourmodell?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Enig! Tenker på billige Vi Menn-damer og silikonhuer
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 fy faen... er du stygg i hodet ditt eller??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Jeg synes Victoria er meget oppbrukt. Tenker automatisk at foreldrene er meget unge, ingen høyere utdannelse og har et stort ønske om å leve vestkantlivet.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 00:43 her Nei, jeg ser ikke på ei lita jente som heter Victoria og tenker det, men navnet i seg selv gir meg slike assosiasjoner. To vidt forskjellige ting Er som at mange tenker kriminell fengselsfugl når de hører navnet Ronny. Man ser ikke på en liten gutt som heter Ronny og tenker at han skulle vært i fengsel for det
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 Jeg tenker automatisk på Victoria-dukken, fra lekestue. Synes det er et litt jålete navn. Men det er bra vi ikke liker de samme navnene, tenk så kjedelig...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 da tenker jeg bare på hu derre feite Victoria Serinedama,hun med bloggen og de SVÆRE Lolo Ferraripuppene.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 6. november 2009 #17 Skrevet 6. november 2009 hei 01.13!! dette var i gunnen gange artigt... jeg har en datter som heter Victoria og en samboer som har navnet RONNY ! hehehe... men de er de skjønneste i verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå