Neverstill Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 med en liten ribbebit ved siden av bare for å få kraften til saus også spises ribben kald på lefse til brunsjen dagen etter. vi har også medisterkaker og medisterpølser og brun saus og poteter til. skinkestek er nok sunnere enn ribbe men det er ikke derfor vi spiser det:) 2 juledag har vi ørret og rømme +agurkssalat osv. kalkun på nyttårsaften:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 veldig godt alternativ da:) også mye sunnere:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Høres veldig godt ut Vi skal nok ha det 2. dag. Hos oss er det pinnekjøtt, spiser minimalt av det for det er ikke en favoritt Men lukten hører da med til jul, en av de største triggerene for julestemning på julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå