Gå til innhold

vi spiser skinkestek til jul vi:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

med en liten ribbebit ved siden av bare for å få kraften til saus også spises ribben kald på lefse til brunsjen dagen etter. vi har også medisterkaker og medisterpølser og brun saus og poteter til. skinkestek er nok sunnere enn ribbe men det er ikke derfor vi spiser det:) 2 juledag har vi ørret og rømme +agurkssalat osv. kalkun på nyttårsaften:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig godt alternativ da:) også mye sunnere:)

Skrevet

Høres veldig godt ut :)

 

Vi skal nok ha det 2. dag.

 

Hos oss er det pinnekjøtt, spiser minimalt av det for det er ikke en favoritt ;) Men lukten hører da med til jul, en av de største triggerene for julestemning på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...