idamor & lykketrollene Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Har en gutt fra før som heter Adrian Nikolai. Venter en jente nå.. Noen forslag til noe som passer? regner med at det blir to navn på henne også.. Har tenkt på Linnea..Hva mener dere?
Lbaby Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 har selv en gutt så heter Adrian, så vi prøver å finne noe som matcher litt. Linnea er fint og passer også sammen. Natalie Marie Andrea
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Amelie/a Linnea Andrea Sandra
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Andrine Alvilde Anna Maria Andrea Mille
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Line Mari Siri Sofie Linnea går også fint! Synes egentlig det meste passer :-)
VåreSøteSmå Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Linnea er nydelig og passer fint. Ellers så er det jo så masse fine navn.Selv om det ikke er lett å velge. Emilie Sofie Osv Men tror faktisk jeg hadde gått for Linnea jeg. Utrolig fint )
hol(L)y COW Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Jeg synest Ada er kjempefint. Har en bestemor som heter det, men hun "nekter å bli gjennoppkalt så lenge hun er over jorden og ikke under".....hehe. Så blir nok ingen Ada på oss om vi får en jente...
Lilleleen Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Syntes disse passer: Adrian og Emma Adrian og Mina Adrian og Elise Adrian og Elisabeth Adrian og Marion Syntes at Adrian og Emma passer aller best, men de andre går også fint. Syntes jeg
idamor & lykketrollene Skrevet 6. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2009 tusen takk for mange fine svar=) finnes det noen mellomnavn som passer Linnea da?
Lilleleen Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Emma Linnea Linnea Malene Linnea Sofie Linnea Victoria
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 Linnea er utrolig fint Venter selv en jente og har tenkt på Ariana... Har Celina, David & Isabella fra før...
VåreSøteSmå Skrevet 6. november 2009 #17 Skrevet 6. november 2009 Linnea Sofie Linnea Alexandra Linnea Louise Linnea Emilie Linnea Andrea
Sololight Skrevet 7. november 2009 #19 Skrevet 7. november 2009 Adrian og Adele synes jeg er fint :-) Adele Linnea Linnea Adele
Ronja&Odin Skrevet 7. november 2009 #20 Skrevet 7. november 2009 Emma sofie (men det er fordi ei på dibb har to som heter emma og adrian) leah isabell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå