Gå til innhold

Hvem kunne du ønske å treffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle her med nick og en høyt eksponert person med samtale om livssyn og selvoppfattelse før og etter berømmelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har truffet de jeg ønsker å treffe allerede. Er det Cat.68 du snakker om? Skjønner ikke helt hva du snakker om.

Skrevet

Har ikke spesielt lyst til å treffe Cat 68. Vært moro å treffe en berømt person i samtale om det jeg skrev i hi.

Skrevet

En spesiell person du tenker på, eller hvilken som helst person?

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne gått tilbake i tid og møtt meg selv som 16 åring!

Da skulle jeg fortalt meg selv at jeg var unik. Ei flott jente, som var verdifull, og hadde menneskeverd!

Jeg skulle fortalt meg selv at jeg ikke trengte å bli sammen med en gutt bare for å bli sammen med han, fordi jeg var redd for at han var den siste som kom til å bli den som var interessert i meg!

Jeg skulle fortalt meg selv at jeg MÅ ta den utdannelsen, og gjøre den ferdig. Ikke gi opp drømmen om å bli det jeg ville bli, bare fordi jeg hadde så liten støtte hjemmefra.

Og så skulle jeg fortalt meg selv at kroppen min var fin nok, og at jeg ikke trengte å kaste opp maten etter å ha spist. Jeg skulle ha fortalt meg selv at jeg ikke trengte å se ut som Twiggy for å føle meg bra, fin og vellykket!

Jeg skulle ha fortalt meg selv at jeg ikke måtte tenke på selvmord, fordi det ikke løser problemer å kaste seg ut av høyblokka å dø, og at jeg heller kunne gå ut og finne en venn som var like ensom som meg selv, og være en redning for andre, istedenfor å synes så forbaska synd på meg selv hele tiden i lange perioder!

Jeg skulle ha fortalt meg selv at jeg kom til å få de fineste barna på jord! Jeg skulle fortalt meg selv at jeg skulle bli mamma, og at jeg ikke ble som min egen mamma. Og at alt ordner seg til slutt.

Men jeg skulle først og fremst ha gitt meg selv verdens beste og lengste klem, og sagt "jeg er kjempeglad i deg!", for det var det ingen som sa til meg den gangen! Og jeg vet jeg fortjente å høre det!

Og jeg skulle tørket alle de ensomme tårene mine, og sagt enda en gang: ALT ORDNER SEG TIL SLUTT, JENTA MI!

Skrevet

Jeg skulle hatt deg i livet mitt, jeg var så ensom. Jeg får vondt av å lese ordene dine, jeg kunne skrevet de fleste av dem selv. Det er en tunghet og tristhet som sitter i selv om en får det bedre senere. Fy faen hvor vondt mange unger har det og vi var bare to av mange! Hvor mange visste? Hvorfor gjorde ingen noe?

Skrevet

Folk gjør ofte ikke noe fordi de ikke vet at det er problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...