jente08&jente2010<3 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 jeg har sett noe jeg ønsker å kjøpe. men hvor mye vil frakten bli? og er dette brukt? jeg skjønner ikke hvordan man bruker dette. er første gang jeg er inne nå http://global.ebay.com/WINNIE_THE_POOH_CRIB_BABY_BEDDING_3_PC_BED_SET_NEW/360195754931/item se på denne linken da:)
Luca Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg handler mye på ebay, og først bør du bruke litt god tid på å sette deg inn i ting. For det første er det viktig at du ikke byr på noe du ikke kjøper, da får du en merknad ved deg som gjør at andre ikke vil selge til deg. Og er ikke frakt til Norge oppgitt, sender jeg alltid mld med spørsmål om frakt. Jeg sjekekr også i mld om de kan sende deg til meg privat som en gave(as a gift) eller sette verdien til 25$ feks. Så må du sjekke at de sender worldwide før du byr eller på Buy it now. Så det er en del å sette seg inn i, men så vil du elske det:-) Du kan velge bare nye ting, og nye ting heter feks new with tag og new without tag(ny med merkelapp eller ny uten merkelapp) Lykke til!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 hmmm, jeg får beskjed om at det er noe galt med linken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå