Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 eller er det fy fy? Hun er så tett at hun sliter med å puste og ingenting så langt har funket. Så tenkte jeg på mentholatum, kanskje jeg kan smøre bittelitt på under nesa hennes så det åpner opp litt?
Libido- Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 du kan hvertfall smøre under føttene =) Ikke smør på brystet om hun er lita. Regelen for nese vet jeg ikke ;-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 glemte å skrive hun er 7 mnd. Da kan jeg prøve med føttene da.
gerd Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg smurte mi på tre år under føttene - det endte med et voldsomt astmaanfall fordi det luktet så sterkt....
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 tok det lang tid fra du smurte på til hun reagerte?
xxxJulianexxx Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Jeg pleier ikke smøre på huden til ettåringen min, men jeg legger et lite papir med mentholatum inne på rommet hans. Utenfor rekkevidde selvsagt. Innimellom gnir jeg på arket sånn at det skal lukte mentholatum i rommet. Det holder i massevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå