Gå til innhold

Noen med peiling på Sony Ericsson. Blir snart sprø.

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Har alltid hatt SE men det siste året har jeg hatt NokiaN95. Men når den tok repern så ble det SE igjen.

Men det følger ikke med en ordentlig bruksanvisning.

Har SE W995 og i venstre hjørne oppe ved siden av dekningssignalene står det en H. Skjønner ikke hva den betyr, sikkert en superenkel forklaring.

Var enklere når mobilene kun var til å ringe med ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du har hdspa (eller noe sånt) dekning.. har du edge dekning står det en "e" der, og har du 3g dekning står det 3g..

Skrevet

Har du kjøpt den tlf nå? Du fikk med sånne propper til å ha i ørene vel? Til å høre på musikk/radio?

Gjest irismor
Skrevet

Tusen takk for forklaringen. Jeg trodde jeg virkelig hadde røra det til med hele telefonen.

Skrevet

Du, irismor, så du spørsmålet mitt? *hint, hint*

Gjest irismor
Skrevet

Honningmelon.

Fikk med propper til å høre på musikk/radio med, fulgte til og med ekstra gummipropper. Var også med en usb-sak til å sette ekstra minnebrikke i og laste over bilder/musikk/filmer til. Det skjønte jeg men jeg skjønte ikke H`n :-)

Kjøpte telefonen for de den ligner på N95`n og har 8.1 megapixel kamera. Var kulumulig å få tak i en ny N95 til vettu pris.

Skrevet

Takk for svar, irismor :) Leste et sted at det ikke var med propper serru. Må være feil det... Er vel en musikktelefon, og da bør det vel være med ørepropper.

Har bestilt den tlf i dag, jeg. Er du fornøyd?

Gjest irismor
Skrevet

Er fornøyd, men jeg bruker den ikke til musikk. Men øreproppen var fine. Hvor bestilte du tlf din fra. Jeg bestilte den fra telenor og måtte betale 799.- Kjøpte den i sort da den var kulest, synes jeg da.

Kameraet er knallbra.

Skrevet

Kjøpte på Tele2. Betalte 499,- Men, det kommer jo litt ann på hvilket abbonement du tar i tillegg da.

Har bestilt i rød jeg da :) De to siste tlf jeg har hatt har vært svart og sølv, så da ble det rød denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...