Gå til innhold

Har du laget din egen julepynt?Har gode tips til å lage et koselig julehjem??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

det er vel gjerne tidlig enda,men jeg har likevel beg.å tenke på julepynt for lengst!Jeg ønsker også å lage litt julepynt selv,men her trenger jeg deres hjelp..Hva lager du-og hvordan?? Jeg har så lyst å ha et kjempekoselig julepyntet hjem,og syns det er veldig koselig å bruke tiden før juletiden til å lage litt selv..så hva er ditt tips??

Hvis du vet om noen nettsider med gode tips,eller med fine tingså blir jeg veldig glad for det også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg elsker å lage ting selv, har ikke laget så mye enda, men her er link til bloggen min. Hvis du ser til høyre på siden finner du mange blogger med damer som er mye mer produktive enn meg. Anbefales! Spesielt Creme de la creme og Hespes blogg, men mange mange andre også. Kikk inn i blogguniverset så får du uhorvelig mye inspirasjon. :)

http://magista80.blogspot.com/

Skrevet

Så veldig orginal er jeg ikke at jeg klarer å komme på ideer selv...

Jeg er veldig glad i å henge opp appelsiner med rødt bånd, sløyfe og nellik i kjøkken vinduene, men dette gjøres jo ikke før lille julaften. Lukter så godt i hele huset. jeg bor i et eldre hus og dette passer helt perfekt. Får en følelse av skikkelig god gammeldags jul :-)

Ellers synes jeg det også er veldig fint å lage litt store pepperkake hjerter å henge med rødt bånd i vinduet. Pynter dem ved å lime på 3 sølvhjerter (diamantaktige). Veldig enkelt og greit å lage. eneste man må huske på er å lage den litt tykke og lage hull til oppheng før man steker :-)

Skrevet

Tusen takk for forslag og ideer!!Er bare til å komme med fler hvis dere har,eller hvis andre har noen smarte ideer på lur ;)

Skrevet

Jeg og vesla samla en del små, runde kongler(altså ikke den typen fra store grantrær i skauen) og de har vi hatt inne til "tørk" og spraya med hvit spraymaling. Skal ha litt lim rundt om på dem og drysse over sølvglitter. aner ikke hvor de skal være, men tenker jeg bareslenger de i ei skål eller pynter bordet med, eller legger de på et lysfat. (slike man setter kubbelys o.l på)

Skal også lage uro med konglenisser og islykter, fant idèen i et juleblad jeg kjøpte på butikken i sted. (masse fine tips i slike blader)

Ellers kan du kikke på :

http://odaanna.blogspot.com/

hun har masse fine tips,lager mye fint:-)

Jeg er ikke så flink til håndarbeid, hobbyting og slikt, så blir sjeldent jeg prøver meg, men må vel bare øve. Mister litt motet når man ser hvor mye utrolig fint andre får til, men samtidig får man jo litt inspirasjon også:-)) Er vel bare å ikke sette ambisjonene så høyt, hehe!

Skrevet

Masse flotte sider å se på,og gode,koselige ideer her :) Noen fler som har noen kjekke ideer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...