Gå til innhold

Har dere sett filmen paranormal activity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var den? Kjempeskummel?

Har sett traileren, og lastet den ned, men jeg vet jammen ikke om jeg tør se den!:P

Jeg er veldig pinglete når det gjelder spøkelser, ser for meg at det er folk i soverommet når jeg er alene og det er mørkt osv. Tror ikke det er sunt for meg å se den, men likevel har jeg veldig lyst!:S

Skrevet

Den var ikke så veldi skummel, bare litt ekkel..

Jeg ville ikke sett den alene hvis jeg skulle sove alene hjemme for å si det slikt. Men filmen i seg selv var dorlig på mange måter..

Skrevet

Da tror jeg jammen meg ikke jeg tør se den, ever..

Selvom jeg ikke skulle sovet alene natta etter, tenker jeg tilbake på sånne filmer og innbiller meg alt mulig, hehe..

Jeg er forresten Anonym litt over her;) Unødvendig å trykke på anonymknappen fant jeg ut, hehe :D

Skrevet

Sikkert en komedie som alle andre filmer i den kategorien... Har ledd meg gjennom mange grøssere og thrillere gjennom årene. Favoritten er The Grudge.. Den er skikkelig latterkule:-)

Skrevet

Jammen, The Grudge er jo bare dårlig. Har heller ikke rykte på seg for å være en bra film, som denne her :)

Skrevet

Okei.. Hmmm... Kanskje den er verdt å ta en titt på da:-)

The Grudge er elendig, ja.. Kommer ikke over hun janta som krabber bortover og lager den dumme lyden.. Snakk om skikkelig forbannelse da!:-)

Skrevet

Ja, den var ekkel syns jeg! Ville ikke sett den alene, men så er jeg litt pinglete og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...