Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Nei, men barna mine har bursdag samme dag:)
Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Nei, men søster, mamma og bestemor har bursdag samme dag.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 En venninne av meg har bursdag samme dag som moren sin
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Ingen som svarer på det du spør om , men; samboeren har bursdag samme dag som exen, jeg har bursdag samme dag som min svigerfar og søsters svigerfar, barna har naturlig nok bursdag på samme dag
b10na&lillegull Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Hadde termin på bursdagen min, men hun ble født 3 dager før. Heldigvis..! Er glad hun får en egen dag.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Mammaen min har bursdag samme dag som broren min. Og hun sier hun syntes det var skikkelig kjipt (nå er han godt voksen). Hver bursdag måtte jo hun nemlig styre og stelle på for å lage en perfekt dag for sønnen sin, barebursdag etc., mens dagen hennes bare forsvant helt i grøten... Sånn kan det gå!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Nei ,men sønnen min har bursdag samme dag som mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå