3småtroll♥ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Ser du skrev at datteren din hadde dårlig ånde.... Det har min også!! Skikkelig syke-ånde:( Kanskje det "bare" er en halsbetenelse da! Hmmm.. får ringe legen i morgen tror jeg. Vet ikke om man får slik ånde når man "bare" har vondt i halsen i forbindelse med svineinfluensa jeg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Sånn ordentlig "vil-brekke-meg-nå" ånde? (sorry altså, men det stinka jo pjuk!) Er hun våken? Kjenn på halsen hennes, evnt se i den. Er det hvitt belegg er det jo ganske bænkers...
3småtroll♥ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Ordentlig dritt-ånde ja! He-he, har egentlig hatt det en god stund nå også, jeg har trodd det har vært de løse tennene som henger i slintrer som har luktet jeg;) (De vil hun ikke dra ut nemlig så derfor henger de der..=) Hun sover nå... men kjente på halsen hennes tidligere og syns ikke hun var så hoven, men hun sa au da... Kunne ikke se noe belegg heller.. Hmmm- får se når hun våkner igjen;) Takk for svar hvertfall!
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg merker at jeg er helt overasska, siden jeg ikke har lukta det før.... men ja, da er vi på nett! ;o) Det kan nok være en halsbetennelse da ja, anbefaler at du reiser til legen med henne i morgen og får anitibiotika! Masse god bedring!
3småtroll♥ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 Takk-takk! Blir legetur i morgen da tenker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå