Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hei jenter Alt det man skal lure på, hva? Jeg fikk utført lap i september. Har alltid vært...hva skal jeg si....velsignet (?) når det kommer til dette med orgasme. Men etter operasjonen, så har orgasmene mine forandret seg litt. Jeg snakker om vaginalorgasme. Det har alltid vært veldig enkelt å oppnå, og samtidig godt, men siden sep. har det midt under finalen stikket litt i...jeg vet ikke het hva det er...klitoris og innover, tror jeg. Varer så kort tid, så jeg klarer ikke helt sette fingen på hvor det er. Altså, sexen og orgasmen er fortsatt den samme, men det stikker litt i tillegg... På en vond måte, men ikke uutholdelig. Skal det være sånn, tro? Hadde ingen smerter i underlivet etter operasjonen, men jeg kjente da jeg tisset at jeg hadde hatt kateter. Det er ca samme stedet hvor jeg kjente stikkingen den gang da at jeg kjenner det når vi har sex. Uff, beklager at jeg graver og spør...men jeg lurer virkelig på om andre har opplevd noe lignende, og om det skal være slik??
Bie&babylove:-) Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Hmmm, ja det kan tenkes at jeg også opplever noe av det samme om dagen. Jeg har vært igjennom 2 lap operasjoner i oktober og jeg kan på en måte kjenne meg litt igjen i det du skriver. Jeg kan ikke si at jeg merker så mye stikkinger under sex, MEN, når jeg tisser derimot.... Klarer ikke helt å lokalisere HVOR det stikker, men det kjennes ut som det stikker i blæreområde eller rundt klitoris/litt ovenfor kanskje.... Vanskelig å si eksakt hvor altså, men jeg kjenner noe..... Først trodde jeg det kanskje kunne være urinveisinfeksjon, så jeg tok antibiotika for det... men det hjalp ikke.. Men, siden vi er minst to som opplever dette KAN det jo være normalt etter en lap!? Kanskje de har vært borti noen nerver!?? Jeg syntes kanskje det har blitt litt mindre stikkinger den siste uka så kanskje det er noe som går over. Det KAN jo også være kateteret da.... som kanskje har laget en liten rift eller noe i urinrøret/blæra!?? Uansett, du er ihvertfall ikke alene om dette spesielle "problemet" ... Jeg skal snart på ny kontroll så jeg skal ta det opp med lege da...
Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Hei, litt sent her, men takk for svar Så du kjenner til problemet, bare ikke i samme tilfelle? Kan være rift som du sier, men når jeg tenker meg om, så kjennes det litt krampeaktig-vondt-stikking ut, hehe Jaja, er vel lite å gjøre fra eller til...var bare nysgjerrig på om andre følte det samme. Takk igjen for svar, og lykke til med prøvingen!
superspent75gravid Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg kan ikke svare på om det har noe med lapen å gjøre, men jeg hadde kateter under keisersnittet mitt.. Det var en sånn stikkende svie, men det var værst når jeg tisset. Kjente det også litt under seks, men ikke så mye. Jeg spurte sykepleierene på sykehuset hvorfor det var sånn, og de sa det kom av rifter man kan få av kateteret.. Er jo ikke sikkert det er det du har da hvis det er krampelignende smerter du har. Lykke til, og håper det bedrer seg fort:))
Gjest Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Takk superspent75 Håper også det, for det legger jo en liten "demper" på finalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå