Gå til innhold

Gravid med nr 2 :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ojojoj, testet positivt i sted!!! Hadde jo mine mistanker fordi jeg ikke hadde fått mensen, men det var da voldsomt da! Jeg tok ut spiralen for tre uker siden!!!!!!!! Trodde ikke det var mulig engang jeg.

 

Men da har jeg visst termin ca 13. Juli eller noe. Har en på 3 fra før av, så vi skulle jo begynne å prøve nå. Men dette gikk fort. Får nesten litt vondt jeg når jeg leser om alle som prøver så utrolig lenge. Jeg er glad og i sjokk. Har ømme pupper og rar murring i magen + at jeg er varm! Ikke feber-varm, bare varm. Husker fra sist at jeg var utrolig sliten og trøtt og småkvalm en stund, så håper jeg ikke blir det nå. Men det er jo verdt det!!

 

Koselig å få være med i denne klubben. Nick kommer senere, jeg vil være anonym en stund til! (flere kjente her inne!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult Nøtteliten! Da kan vi jo dele erfaringer på veien, det blir spennende å få en til - og sikkert helt annerledes nå denne gangen. Merker jeg er veldig mye mer avslappet allerede! he he. Kan jo bli tøft hvis vi blir dårlig og har en tre-fire åring i tillegg. Jeg har heldigvis en veldig snill og god mann som også er en super pappa. Hvor bor dere?

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Gratulerer så masse, morsomt at det gikk så fort da ;D !!

Jeg har termin 14 Juli og ble ganske overraska selv da jeg tok graviditetstesten på mandag og at den var positiv.. mn både jeg og typen min er kjempe glad over dette:)

har selv en sønn på 3 år + at typen min har ei datter på 1 år, så dette skal bli spennende :)

har begynt å få litt vondt i bekkenet og småkvalm, men det går helt bra enda iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...