Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Sjekk denne:-) http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article513413.ece
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 vi har av og til satt på playhouse disney, og sagt til ungene at vi må fikse noe på badet, f.eks sette på klær, skifte lyspærer osv. og tatt en sjapp en på vaksemaskinen:) funker helt fint=)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Skjønner ikke helt problemet og synes alltid det er "artig" med velmenende råd fra folk uten barn . Hva jeg vet så har Cecilie null barn.... ? Rett meg gjerne om jeg har feil.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 til 2222 les heller det som står der da er ikke Cecilie som uttaler seg bra der da....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Kjekke tips her da småbarns mamma oslo
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Synes det var ganske selvsagte tips jeg da... De fleste av oss får det jo til flere ganger i uka selv om vi har småbarn i huset:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Jeg synes overskriften ble litt feil her, jeg da.. Pedofile ønsker liksom.. Skjønner jo hva hi egentlig mener, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå