godigo Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 noen som har oppskrift på dette? sånne som lages i en stor form,og skjæres opp i småbiter og kan spises etterhvert.. ikke en kake liksom.. skjønner?
2smågull Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 det lurer jeg også på. så da dytter jeg
Gjest Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Neida, snikkers biter ikke ;-) Men hiver meg på i ønsket om oppskrift på godbitene!
Tommage♀♂ Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Det heter Snickersbiter (med c og i ett ord), og her har du en oppskrift: http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Dessert/Konfekt/Supergode-snickersbiter Google snickersbiter så finner du flere=)
godigo Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 ojda.. hadde jeg skrevet feil.. VIKTIG å rette pånår folk skriver feil. men takk for oppskrift;)
Tommage♀♂ Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Jeg påpekte det bare fordi det er lettere å google når man skriver riktig da, hehe. Mente ikke å være surmaga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå