Luca Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Størstesnuppa mi er med i http://www.vinnentoyota.no/?FCID=6193 og kan vinne en bil i morgen. Den som får flest stemmer innen kl 09 av de 8 vinner bilen...og siden hun ikke stod på oppkjøring på tirsdag, hadde det vært supert om hun vant bilen:-) Så hvis alle her kan hjelpe meg ved å gi henne sin stemme, blir jeg veldig glad!! http://www.vinnentoyota.no/?FCID=6193 Husk å åpne mailen din etterpå for å godkjenne stemmen din! Tusen takk!!
Luca Skrevet 5. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2009 dytter på denne jeg....trenger flere stemmer:-)
Luca Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Gir meg ikke, fortsett å stem vær så snill:-) Sitter her og på Facebook nå som en siste innspurt før det hele blir avgjort i morgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå