Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg har funnet en serie dere sikkert vil elske: The Vampire Diaries. Det at jeg synes den er drepende kjedelig burde jo bety at Twilight-elskere vil falle pladask Hehe.
Koseklompen Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ikke nødvendigvis.. Jeg eeelsker Twilight, men The Vampire Diaries er ikke min kopp te for å si det sånn.. har enda ikke blitt så veldig imponert av de hittil 7 episodene av den. Venter bare at den skal ta seg opp.. Men Tv serien Moonlight derimot..... den har jeg mer sansen for.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Nå har jeg sett hele første episoden og kan konkludere med at jeg synes den var kjeeeeedelig. Men ingenting slår Twilight, ass. Zzzzzzz.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Men True Blood! Det er morsomt, det
Koseklompen Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 True Blood?? Njaa.. Venter nå på sesong 3 mener jeg det nå blir.. synes den blir mer og mer bisarr og halv-grotesk..
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2009 Jammen, det er jo det som er gøy!
Koseklompen Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 He he..er som regel da jeg sniker meg te kontoret og surfer på nett eller glipper med øya.. he he
Odine! Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Serien er helt grei og underholdende, men bøkene den er basert på er ikke noe særlig bra. Det er selvsagt noen likheter med Twilight, men er ikke i samme liga. I 2011 skal det visstnok komme en tvserie eller film basert på bøkene House of Night - disse bøkene er ganske bra, men det er en helt annen type vampyrer enn i Twilight.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2009 Hehe. Visse scener er litt mye, men det er bedre enn intens stirring og ingenting annet! En vampyr som ikke har sex! Uhørt!
Koseklompen Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Oi..Har nettop lest serien House of Night. Slutten på bok 3 gir hint til at det kommer mer.. håper det, for ellers var det en ræva slutt på en ellers fin bok-serie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå