Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Til han begynte å bli menneskelig karusell om natten, at det ikke nyttet å ha den der.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 brukte den aldri....da han gikk over fra vugge til sprinkelseng, så tok jeg den vekk første dagen, for han la hele ansiktet sitt trøkt oppi den, og jeg ble overbeskyttende hønemor og følte han ikke fikk puste....gikk fint å ikke ha den der. skal heller ikek ha til dette barnet
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 jeg mener - hvor gamle var barna når dere fjernet den? HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Jeg har ikke fjernet den enda og barnet mitt er 1,5år. Har ikke tenkt på det før du nevner det nå. Den er jo så søt:). Hvorfor skal man fjerne den? Mitt barn turner rundt om natten og jeg tror det hadde blitt ganske mange flere kuler i hodet dersom den ikke hadde vært der
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 hm, ok... synes bare den er dum og i veien jeg... men... den beskytter vel hodet hans :-) HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Sønnen min er 2,5 år. Har fortsatt på sprinkelbeskytteren. Den skal også være på til han begynner med stor seng. Ser ikke problemet med å ha den der. Tror de har det ganske lunt og godt bak den jeg )
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Dum og i veien...? For deg eller for barnet ditt? ;-) Tror det gjør sengen til et lunt og trygt sted, jeg Jeg har ikke tenkt noe videre over det og mitt barn er 2år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå