søte lille:) Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 å står ved siden av senge min og saueskinnfilla er lagt oppi dyna med det hvite fine dynetrekket og himmlingen i samme stoff er også gjort klart..Sitter å ser på den nå og blir varm i hjertet av å tenke på at der skal lille jenta mi ligge om kort stund.. Er kankje litt tildlig ute,men har hatt en del murringer/tak i 3 dager nå så jeg syntes det var deilig å få det klart i tilfelle:) ÅÅÅÅ SOM JEG GLEDER MEG:)
_Løvemamma_ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Så utrolig koselig Gleder meg veldig til å gjøre klar senga... Og til barnerommet bilr ferdigmalt en gang i løpet av uken, så jeg kan begynne å få ting på plass
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Vi har også ordnet til sprinkelsenga, står så fint ved siden av sengen vår. 5 dager til termin i dag - vi gleder oss masse til å møte den lille i magen
Gjest Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 å så deilige og gode forberedelser, gleder meg til jeg skal lage klart, og til jeg skal få treffe guttebebisen min<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå