Gå til innhold

Jeg er en joggesko jente/dame.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier aldri å gå med høyhælte sko. Bare av og til på sånne finfester, der du må pynte deg.

 

Elsker å gå i joggesko, for må løpe så ofte til buss og tog. Så når jeg ser en dame med DE høyhælte sko som løper...blir så nervøs for at dem skal falle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn er nok jeg og. Må ikke være nike-sko, men aldri hel eller spiss tå. Mamma har et håp om at jeg en dag skal legge av meg student-looken og bli en dame, men jeg nærmer meg 35 og velger fortsatt konfort-sko så det vil nok neppe skje.

Skrevet

Jeg orker heller ikke å gå i høye hæler. Får rett og slett vondt i beina av dem. Hvorfor lide seg gjennom dagen på høye hæler når man kan ha det behagelig i joggesko :)

Skrevet

Hehe...husker en gang da jeg gikk med høyhælte sko. De var ikke høye engang. Var i bryllupp til fetteren min. Og for å komme ned til garderoben, så var det en kjempe bratt trapp. Kom halveis ned i trappen, før jeg snublet. Heldigvis så ingen det.

 

Nei...sverger til joggesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...