Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Pleier aldri å gå med høyhælte sko. Bare av og til på sånne finfester, der du må pynte deg. Elsker å gå i joggesko, for må løpe så ofte til buss og tog. Så når jeg ser en dame med DE høyhælte sko som løper...blir så nervøs for at dem skal falle...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ja, sånn er nok jeg og. Må ikke være nike-sko, men aldri hel eller spiss tå. Mamma har et håp om at jeg en dag skal legge av meg student-looken og bli en dame, men jeg nærmer meg 35 og velger fortsatt konfort-sko så det vil nok neppe skje.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg orker heller ikke å gå i høye hæler. Får rett og slett vondt i beina av dem. Hvorfor lide seg gjennom dagen på høye hæler når man kan ha det behagelig i joggesko
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Hehe...husker en gang da jeg gikk med høyhælte sko. De var ikke høye engang. Var i bryllupp til fetteren min. Og for å komme ned til garderoben, så var det en kjempe bratt trapp. Kom halveis ned i trappen, før jeg snublet. Heldigvis så ingen det. Nei...sverger til joggesko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå