Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 hva er hensikten med sprinkelbeskytter i sprinkelseng? og hvor lenge bruker dere det?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 For at ungen ikke skal kunne sette fast hodet mellom sprinklene, og for å beskytte mot trekk.
Tommage♀♂ Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Og for å gjøre sengen lun og trygg for babyen.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 ok, takk for svar:-) hvor lenge bruker dere det da? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå