*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hadde SA 3.10, Tror jeg hadde EL fredag for 13 dg siden. Har tenkt å teste i morra, men har så lyst nå. Har ikke vært på do på 4,5 t. - Har ømme pupper (noe jeg aldri har, bare da jeg var gravid med snuppa, og forrige gang da jeg mistet i SA) - Totalt energiløs. - Stikkinger og mensmurringer i nederste delen av magen og uderlivet de siste 3-5 dg. - Og har litt bedre og noe forvridd luktesans enn vanlig. SPEEEENNENDE ja!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ja, hvorfor ikke ta en test - så får du vite
mamma og my Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Prøv med morgenurin, så er det større sjans for positivt svar hvis du er gravid.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg testet i går kveld og den var jammen positiv! Skal ta en til på søndags morgen som pappa`n i huset skal "få" sammen med farsdagsgaven fra snuppa =) Blir vanskelig å holde det for seg selv helt til da, men... Håper bare denne spiren blir der ei stund nå da. Hadde en SA før jeg ble gravid med snuppa også, så jeg øyner håp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå