Gå til innhold

hormoner


dykkedama

Anbefalte innlegg

hei

Er der andre her inne som sliter mye med hormoner nå for tiden?

Jeg er veldig psykisk sliten av å være gravid, og lengter etter å få tilbake kroppen min, og forhåpentligvis hodet mitt:) Jeg er veldig tung i humøret og merker at jeg ofte tyr til tårene når jeg blir sliten. Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hormoner.....hva er det??

Det er vel ikke hormoner som gjør at jeg STOR tuter når jeg ser "tore på sporet" ?? ;)

Eller at jeg synes besteforeldrene til barna sviker både barna og oss (meg og min kjære) når det er over 3 1/2 mnd siden de sist tilbød seg å ha de på overnatting.... Og at jeg synes forferdelig synd i meg og mannen når jeg tenker på at sist vi hadde barnevakt en fredag eller lørdag, var i fjor (08) i starten på des.....

I tillegg kan jeg vel si at jeg for kort tid siden har hatt årets største krangel med min beste venninne......

 

JA; jeg er en hormonbombe!!!! Kan til og med måtte gråte litt når jeg tusler alene hjemme på formiddagen, fordi jeg syns at ingen ser hvor tungt og slitsomt det er og være en høygravid 2 barnsmor......

 

Så slapp av, du er IKKE alene...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker betraktelig mer til hormonene nå for tiden ja. Følte egentlig jeg hadde sluppet unna det hormon-styret i løpet av svangerskapet, men har tatt seg opp litt nå på slutten ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at man ikke er alene:) Også prøver jeg å tenke at: jaja, det er da lov å gråte litt innimellom.. ingen har da dødd av det heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonene mine er på ville veier... Prøver så godt jeg kan og holde humøret oppe, begynner å bli litt trasig nå syns jeg...hadde termin igår, og ingen tegn til noe enda :(

Har vel ikke hatt det beste humøret å spredd rundt meg med idag...stakkars familien min..hihi.

SÅåå: du er ikke alene, blir UTROLIG godt å få kroppen sin tilbake...ligge på magen, gå med vanlige klær, begyn på trening, blid og fornøygd, det skal bli deilig! :)))))

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...