Topmodel Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Er det noen som kjenner barnehagen? Kan du anbefale meg?
Anne:-D Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Kjenner ikke barnehagen, men går ofte forbi den. Den ser ikke så koselig ut utenfra (ligger vegg i vegg med et kapell og uteområdet er asfaltert). Men det kan jo hende det er kjempefint inne og at de er mye på tur. Fine turmuligheter i området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå