Gå til innhold

Hvordan er humøret og energien deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp beskjed fra mannen min at jeg til tider er så negativ. Kjenner jeg er veldig sliten for tiden. Har 3 barn under 5 år og jobber 50%. Føler jeg ikke strekker til, og er veeeldig mye alene om omsorgen til barna. Dette påvirker selvfølgelig, sier jeg, humøret mitt. Forstår at jeg kan virke sur og bithy, men egentlig er jeg bare veldig sliten. Må nevne at minsten er veldig aktiv, hyler og skriker dersom du ikke underholder henne så og si hele tiden. Og slik har hun vært i 7 av hennes 8 mnd. Hva med dere jenter, klarer dere å holde humøret oppe i en hektisk hverdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme med to små tvillinger som er temmelig krevende, og har vel ikke sovet mer enn 2 t. sammenhengende siden de kom for 4 mnd. siden. Jeg er stort sett alltid i godt humør, men kan bli utrolig sint for filleting. Det går fort over, og heldigvis er det mannen min som får salvene og ikke de to eldste guttene mine. Ellers er jeg såpass sliten at galgenhumor og fjas detter ut av meg, så mannen min er temmlig fornøyd. Han skal til pers. selv om ikke så lenge, så tolmodigheten er nok større. Siden det er tvillinger og de ikke kan få oppmerksomhet, sørvise, mat og bli trøstet/tatt opp når de vil er de mye lettere babyer enn det de to eldste var - og like fornøyde:)

Skrevet

Jeg kan av og til bli i dårlig humør på ettermiddagene når jeg er sliten, men jeg er vel mer "fraværende". Det vil si, prater lite og blir oppslukt av tvn eller noe...her liksom ikke energi til å være sprudlende og glad. Men jeg må jo bare ta meg i nakken og "våkne", for lillegutt synes jo det blir kjedelig i lengden, og samboeren min maser om at jeg må engasjere meg. Men nå er jeg trøttere enn vanlig siden jeg er gravid. Men hadde jeg følt at jeg var alene om omsorgen for hus og barn, hadde jeg nok vært sur, ja.

Skrevet

Synes egentlig selv at humøret ikke er så gale, men er enig med han at jeg kan blåse meg opp for små ting som jeg kanskje kunne latt være. Er ikke, og har aldri vært langsint. Men han takler ikke at jeg verken kjefter eller sier noe negativt, så for han er jeg vel ei sur megge...

Skrevet

Akkurat nå så orker jeg ikke så mye uten at jeg blir sliten..

Men klarer stort sett å holde humøret oppe da =)

Har det så bra for tiden at det ikke er vanskelig å få opp humøret om det daler litt =)

Skrevet

Nå er jeg i strålende humør og full av energi, men er for tiden hjemme med minsta. Har tre uker igjen av permisjonen. Blir spennende å se hvordan hverdagen blir når jeg er tilbake i full jobb.

Min kjære skal være hjemme i permisjon en stund, men fra 10 januar har vi to barnehage barn og 100% jobb begge to. Det kan bli utfordrende, men skal gå bra.

Vi har et stort nettverk som kan hjelpe oss og mannen jobber skifte, noe som fører til at barna får korte dager i bhg.

Tror det skal gå bra jeg.

Skrevet

Humør og energi på topp :)

Fantastisk familie, herlige venner og jobb jeg trives i... vanskelig å ikke være på topp da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...