Gå til innhold

At jeg ikke skal lære...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det av at man på noen områder ikke kan lære av sine egne feil? Min forrige samboer var skikkelig vanskelig å bo sammen med, veldig egoistisk og viste seg å ha psykiske problemer.. Jeg er nok alt for snill og skjemmer bort typene mine i begynnelsen, men så forventer jeg også at de skal ville gjøre noe tilbake etter hvert... Ble i alle fall kvitt han etter en stund... så tenkte jeg at nå vet jeg i alle fall hva jeg IKKE skal ha, trodde jeg.. Men neste type overbeviser meg om at han er totalt motsatt, snakker så høyt om seg selv, og jeg, dum som jeg var, trodde jo han snakket sant.. Nå viser det seg etter en god stund og vi har flyttet sammen, at han er jo ganske lik den forrige. Egoistisk og har et sinne som han ikke kan kontrollere, blir helt umulig å ha med å gjøre når han blir sint, og det kan være hva som helst bagatell så blir det en stor sak ut av det.

Er det bare jeg som er en "idiot-magnet"?

Hvordan skal jeg klare å finne en ordentlig fyr neste gang? Hva skal jeg se etter? Trenger tydeligvis noen gode råd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen gode råd, dessverre. Men jeg er akkurat som deg. Alt for snill i begynnelsen, men jeg tror liksom det skal trigge den andres lyst til å bli snill selv, ikke omvendt.

Skrevet

Du har nettopp beskrivd meg :) thihi Og xen min ;)

Jeg lurer også mye på det samme, og har nå vert singel i 2år og nyter det.. Jeg vil heller leve alene en stund en å holle på frem og tilbake med idioter som du har beskrivd godt..

Skrevet

Ja, det er sånn jeg også tenker. Og når det ikke skjer, de tenker fortsatt bare på seg selv, så blir jeg etter hvert så sint... Kanskje jeg må finne noen som skjemmer meg bort først neste gang... begynne med en som jeg slipper å betale alt for i alle fall, så har de penger til å skjemme meg litt bort hehe... Nå tenker jeg ikke gaver og smykker, men fint hvis de har råd til å kjøpe egg og bacon til søndag liksom ;)

Skrevet

Alle har et mønster. De finner samme type menn.. Du må bryte mønsteret ditt. Tenke annerledes eller jobbe med deg selv og finne ut hvorfor du velger den typen menn..

Skrevet

finner meg bare idioter jeg og ...men trøster meg med at jeg kan ikke finne noe verre enn han jeg var ilag med sist...så nå kan det bare gå oppover:P men har bestemt meg nå at det ikke blir noen mann på meg på en stund, skal nyyyyyte livet alene med barna mine:)

Skrevet

jeg tror jeg gjør det for det er ¨trygt¨, jeg vet hva jeg går til på en måte.. Jeg er redd for å såre en som er god mot meg, at jeg velger å være den som blir såret en å såre noen.. Forstår dere hva jeg mener??

Skrevet

Men jeg trodde jeg gjorde det sist.. Var så opptatt av å se etter tegn på at han var en ordentlig fyr.. Han virket som han hadde et veldig godt forhold til foreldrene sine og familien, snakket fint om eksen som han hadde barn med, snakket om at han aldri gadd å bli sint, at han var så perfeksjonist når han vasket... alt viser seg å være bare sprøyt.. Krangler med familien, kjefter og smeller på eksen og HATER henne virkelig, blir sint i hytt og gevær, og vasker ALDRI, dvs to ganger, men da kun gulv! Så tror han så høyt om seg selv, men har jo ikke utrettet noe omtrent... Han tror virkelig han er sånn som han framstilte seg selv, og når jeg sier: Du som sa du aldri ble sint, så svarer han med at han ble ikke det før han møtte meg :D må nesten le også, er det min feil at han kjefter og smeller på eksen og familien og alt rundt seg plutselig? haha... alt kan skyldes over på meg liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...