Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg er lei bad news. La oss lage en tråd med UTELUKKENDE positive ting! Jeg begynner: 1. Jeg har en baby i magen! 2. Jeg har en så utrolig vakker sønn! 3. Jeg er så utrolig heldig som har en så vakker mann som samboeren min! Det trenger ikke å være tre store ting som dette, men det var det første som kom til meg
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 1. vi har signert kontrakt på huset vi har kjøpt idag, så nå ER det vårt! 2. jeg har 2 flotte unger som betyr alt for meg 3. jeg har en flott mann, og han har jaggu klart å bringe meg 2 flotte svigerforeldre også!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Bra! Gratulerer med alle tre punkter!
petite fleur Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 1. Hurra! jeg har også baby i magen! 2. I morgen er det helg! 3. jeg har verdens fineste familie! :-)
erteposen + 4 Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 1. Tvillingene mine er, til tross for dårlige odds, frisk og sunne. 2. En av gutta mine ble venn med en gutt som har gjort livet temmelig tøft i det siste, og vi satser på at det varer slik magevondten forsvinner for godt. 3. Eldstegutten min har trolig fått en lite kjæreste.
Sjokoladefrik Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 1. Jeg har to herlige friske unger! 2. Vi bor i et trygt land og lever godt! 3. Nå drysser det snø og minner om at vi går mot en koselig juletid!
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 den tomme linja over første linja mi der, der sto det egentlig "GRATULERER så mye med baby i magen!!!"... men det forsvant?!
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2009 Flotte greier! Gratulerer til alle sammen!
Musemor med tre søte små Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 1. Jeg har en fantastisk sønn 2. Jeg har en fantastisk mann 3. I morgen på disse tider er det helg og jeg sitter da med et glass rødvin og spiser taco.
cherry coke Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Har verdens beste datter! Har verdens beste foreldre og brødre har verdens beste venner!! Hehehe, ikke en nyhet akkurat, men er vedlig heldig føler jeg:-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 1. Jeg har verdens beste jente som jeg elsker over alt!! 2. Jeg har venner og familie som virkelig bryr seg om meg! 3. Jeg har valgt å avslutte et forhold og finne ut hva JEG vil i livet.. det har tatt min tid å endelig klare å gjøre det.. og jeg er glad for det:) Jeg og barnefar er SUPER venner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå