Gå til innhold

Når synker magen?

ღLykkelig  mღmmღ til to:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

magen min har fortsatt ikke sunket noe.. er i uke 38. Han ligger med hodet ned, men legen kunne kjenne hodet på kontroll på mandag.. det betyr vel at han ikke kommer med det første? Er førstegangs...

Når sank magene deres? Og skjedde det liksom over natta.. hvis dere skjønner hva jeg mener..

Han må synke snart, hvis ikke får ikke JM noen plass å skrive SF-mål. Snart utenfor skjema her...hehe. Vil så gjerne ha han ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 35, min mage begynte å synke forrige uke.

Hun festet hode natt til 1. nov, det kjennte jeg veldig godt. Så ikkenoen særlig forskjell på magen med en gang, men den føltes mye tyngre, på en måte, det føltes nesten naturlig å ta tak rundt den med begge armer å løfte den opp. Nå ser jeg godt forskjell, dessuten merker jeg at det er utrolig mye lettere å puste. Også har jeg fått blærekapasietet som et ekorn...

Skrevet

Må bare svare deg på denne, fordi jeg nettopp lurte på det samme... Jeg var på kontroll nå på tirsdag (var 39+1 på vei) og jordmor sa at barnet ikke var festet. Men hun sa også: "Du kan føde i dag for det". Så det har ikke noe å si... Enkelte fester hodet først under fødsel...

Skrevet

Min første festet seg under fødselen, og magen sank aldri! Stod ut som en sprettball!! Kom dagen etter termin:)

Skrevet

det var godt å høre:) Da skal jeg ikke gå å bare vente på at magen skal synke før jeg kan se etter andre tegn;p

Trodde ikke magen kunne bli så mye større nå.. men ser stor forskjell på 14 dager nå! Magen er STOR!

Skrevet

Magen min sank tidlig denne gangen, i uke 32-33 begynte det vel... Men ikke noe voldsomt først. Men nå i uke 37 ser det ut som jeg bærer babyn nede mellom bena ;P Magen er kjeeempe lav! Og mini ligger med hode langt langt nedi bekkenet. Så håper det skjer noe her snart :-) Har masse kynnere om dagen,bare håper dem kan gå over til VONDE RIER istede!! HEhe. ER såå klar for å møte lille prinsen :D <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...