Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 har hatt soppinfeksjon i mange uker. har vært hos fastlegen to ganger i perioden jeg har hatt det, og hun sier at jeg bare skal bruke canesten-krem og smøre, for å slippe å bruke vagitorie. Men nå har jeg gått med dette sinnsykt lenge, og jeg smører og smører. Et par dager er det bra, men så er det tilbake igjen. Jordmor sa til meg her om dagen at dette hørtes helt dumt ut og at jeg bare må ta en vagitorie, så jeg får det bort en gang for alle. Og det syns jeg også høres riktig ut. Men hva tror dere jeg skal kjøpe - sånn kjempedose(500 mg er det det det er? - evnt sånn som man tar tre dager etter hverandre), eller bør jeg holde meg til den minste dosen? Er i uke 30. Vil jo ikke overdosere for babyens skyld. Men vil bli kvitt den hersens infeksjonen...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Var også mye plaget med sopp under svangerskapet. Det eneste som hjalp for meg var den stikkpillen vagialt. Tok den tre dagers kuren. Å borte ble soppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå