ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Noen som tar den? vet dere pris på Apotek? Ser den selges på nett også, nemlig. Skal man ikke ta Folsyre mens man tar den, siden den inneholder Folsyre?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2009 Ser nå at man ikke trenger ta Folsyre, når man tar den... Men vet dere pris?
The Bad Gal Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Fant den ikke da jeg skulle kjøpe den dette svangerskapet, men tror jeg brukte å betale 98,- for ei eske for et par år sida. Om det står at du kun skal ta èn tablett, så trenger du ikke ekstra dose med folat. Noen slike gravid-vitaminer har bare halv anbefalt dose folat pr. tablett, men da står det at man skal ta to. 400 µg er anbefalt dose folat de første 3 månedene av svangerskapet.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Er det ikke 2 som er dagsdose for gravitamin? Jeg tar lifelines Gravid, der er det 4 kapsler, som dekker alle behov, også omega3 og kalsium. (og folat seff). Denne er på tilbud hos apotek1 akkurat nå, 30%. Litt dyrere enn de andre likevel, men med omega3 så lønner det seg jo.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 å, så smart vilhasommerbaby :-) Hadde uansett tenkt til å kjöpe Omega 3. Da blir det Apotek1 i morgen (sammen med alle de svinesyke)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå