Gå til innhold

Noen som husker 21 Jump street?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag hentet 3 sesonger på Posten. Oh my god. Lurer på om serien er like fantastisk nå som jeg syns den var for 15 år siden :)

Johnny Depp ser jo ut som om han er 16 år, haha-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, klart!! Spennende å se om den har holdt seg:) God fornøyelse!

Skrevet

Haha, ja husker den kjempegodt!!!

Debuterte ikke Sarah Jessica Parker i den filmen?

Skrevet

Hmm...høres veldig kjent ut.

*google*

Skrevet

Jeg tviler utrolig sterkt på at den har holdt seg, men Johnny Depp er jo klassisk uansett. Jeg var helt hekta da jeg gikk på ungdomsskolen.

Det er visst mange skuespillere som har debutert der. Bak på coveret nevnes blant annet Brad Pitt Sheryl Fenn og Jason Priestly. Det blir utrolig moro å se dagens stjerner som pinlige 80-talls ungdommer :D

Skrevet

Jeg gråt når de viste siste episode, jeg! :)

Og nå venter jeg spent på oppdatering om serien fortsatt holder mål, 15 år etter hehe.

Skrevet

Hehe, jeg skal gi oppdatering. Det sitter et stykk trist samboer i sofaen nå og venter på at vi skal snurre film. Jeg har ettopp fortalt ham at vi har ca 42 timer med glede foran oss ;)

Skrevet

Hahaha, han må være overlykkelig:))

Skrevet

åh, gode gamle "hoppegate"... Jeg husker vi ikke hadde tv 3 (var det ikke der den gikk), men tro ikke at det hindret oss... Vi fikk kjæresten til en venninne av naboen (osv) til å ta det opp og legge videokasetten i postekassen min hver uke.. he he... Så hver mandag eller hva det var fant jeg en diger svart kloss av en videokasset.. Deretter samlet venninnene seg for videokveld..

Hoppegate var så kult... vi elsket den serien!.. Han partneren til Johnny Depp var rå :-)

Misunner deg litt nå

Kos deg :-)

Skrevet

Gud så herlig med videokassetter i postkassen. Denne kameraten til broren til hvemdetnåvar var sikkert forelsket i deg også.. slik det var på 80 tallet, eller tidlig 90 tall :) Jeg tror faktsik jeg skal samle inn til en 80-talls jentefest med Railer og 21 Jump Dtreet :)

Nå driver samboeren min og snakker i telefonen, og samtalen har vart i årevis. Det er tydelig at temaene begynner å ta slutt. Jeg tror han håper på at jeg skal sovne :D

Skrevet

Til deg som ville ha oppdatering.

Frysninger av intromusikken, en ung Johnny Depp, 80-tallshår og 80-talls musikk. Fantastisk!

Det er jo helt klart med en ironisk distanse vi ser på dette, men samboeren min har inntatt horisontalen og ba om neste episode.

Skrevet

Han er rett og slett for ung i denne serien.. men det syns jeg ikke når jeg var 15 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...