Treningsmamma har født ♥ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Venter og venter på tante rød. Menskvisa er på plass midt i panna og jeg fyser noe helt sykt, trøtt, løs mage, små stikkinger i ny og ned og magen er oppblåst. Men hvor blir hun av da?? 32 dager siden siste. Noen som har laaange sykluser? Jeg venter på å få stabile sykluser igjen etter ammekutt. Begynner å bli begymret for at jeg kan være gravid- men tok en test på dagen i dag som var negativ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå