har fått lita pia Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 er det mulig??og i så fall va i alle verden kan det være??
...♥... Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 hehe.. hvordan kjenner du at det er blodåren som klør...? Kan det kanskje være huden utenpå blodåren som klør?
har fått lita pia Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 hehe..godt spørsmål..er jo utenpå de klør da...men det er bare der blodåren syns /kommer litt opp liksom..har hatt det i snart et år..klør noe så sinnsykt..
...♥... Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Hm... Har aldri hørt om en kløende blodåre før da, men det kan jo hende det forekommer!
har fått lita pia Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 ja det må jo tydeligvis det..ingen som har opplevd det eller??
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 dere r jo ikke nerver i en åre,skulle ikke tro at man kan klø i en åre. men sikkert i huden akkurat der åren er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå