Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 jeg er bedt i bryllup til en venninde på lørdag det blir mellom 200-250 gjester der, jeg er ikke vaksinert å gravid i 7mnd. Nå har det seg slik at jeg tror ikke jeg tar sjansen på å dra rett å slett pga smittefaren (lokalet er ikke stort å blir nesten som å sitte oppå hverandre følelse) er jeg helt hysterisk eller ? legen mente ikke jeg burde dra, men i samme setning slengte han på går jo ikke ann å bure seg helt inne heller? mannen har lyst til å dra, men er jo like langt om han drar med seg smitte hjem så det er egentlig ikke noe alternativ.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Er du i butikker, kjøpesentra etc??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 handler i en liten nærbutikk treffer kansje 5 mennesker der når jeg handler kjøpesenter fins ikke her så er ikke på det nei.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg unngår slike forsamlinger og har unnagjort julehandelen for lenge siden. Fordi jeg ikke tør vaksinere meg, tar jeg mine forholdsregler og ville definitivt ikke dratt i bryllupet. Jeg ville heller ikke likt at mannen dro hvis han er uvaksinert...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg hadde ikke dratt. Nå skal du tenke på deg selv og babyen i magen!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Det advares for de i risikogruppen å oppsøke forsamlinger. Så jeg ville ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Takk for svar jenter jeg har bestemt meg for å ikke dra, mannen ble litt skuffa siden jeg sa at han også burde la være pga det å dra evt smitte hjem. så nå gjenstår det bare å gi beskjed til denne venninden. tror hun blir fornerma, men det får bare stå til. har ikke akkurat sett noe til henne siden jeg ble gravid heller så for meg betyr det lite hva hun mener når hun ikke tar seg tid til meg ellers.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Hun blir sikkert ikke sur med mindre du velger å droppe å gi henne/dem gave i tillegg til å ikke komme. Det er ofte det som er viktigst for folk, kan det virke som...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Hvis hun ikke har forståelse for dette er hun jo ikke akkurat noen god venninne da... Det er jo ikke en fiks ide du har, det er jo anbefalinger fra ekspertene. At barnet og du har det bra og ikke blir syke er viktigere enn et bryllup. Kjøp en gave til henne, skriv et litt lengre og hyggelig kort, så er det nok i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå